wtorek, 29 kwietnia 2014

Uwielbiam prowadzić

Od jakiegoś czasu chodzę do szkoły nauka jazdy lublin. Wkrótce mam zamiar zdać egzamin na prawo jazdy, a później zacząć podbijać krajowe drogi. Już nie mogę się doczekać, bo uwielbiam prowadzić. Bez dwóch zdań odkryłam w sobie nową pasję, która pochłania mnie bez reszty. Nawet mój instruktor nie jest w stanie zmienić mojego zdania, mimo że czasami bardzo się stara, aby zepsuć mi humor, kiedy jestem za kółkiem. Przyznaję, że czasami zdarzają mi się pomyłki i błędy, brakuje mi też płynności jazdy, ale nie od razu Rzym zbudowano, a praktyka w końcu czyni mistrza. Wiem, że szybko opanuję wszystkie manewry na drodze i raczej nie ma szans, abym stała się kiedyś piratem drogowym.



W prowadzeniu samochodu najbardziej pociąga mnie świadomość, że sama jestem dla siebie sterem i okrętem. Teoretycznie mogę jechać, gdzie chcę i tak daleko jak chcę – nic i nikt nie może mnie powstrzymać. Auto daje niesamowitą niezależność, pewność siebie i siłę. Współczesny tryb życia wymusza niejako na nas mobilność, a auto jest wygodnym i komfortowym środkiem transportu, dlatego już nie mogę się doczekać, kiedy dostanę prawo jazdy do ręki i w końcu będę mogła wyruszyć w drogę. Mam ambitne plany i nie zamierzam w tym roku poprzestać na poruszaniu się w obrębie miejskiej metropolii. Moim marzeniem jest motoryzacyjna turystyczna eskapada za granicę. Zdecydowałam się na Niemcy, bo to bardzo bezpieczne państwo, więc z pewnością będzie idealnym celem podróży dla mnie jako początkującego kierowcy. Mam zamiar zwiedzić tak dużo jak tylko się da i dojechać w najbardziej magiczne zakątki Bawarii. Będzie pięknie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz